ROS-SWEET już po raz czwarty zaprezentował swoje produkty na targach ANUGA 2017. Spółka po raz pierwszy w swojej ofercie handlowej przedstawiła produkty marki MORESO.
W specjalnie zaprojektowanej strefie zaprezentowano głównie przekąski z najnowszej linii QUICK SNACK. Odwiedzający mogli spróbować m.in. prażonych pestek dyni z solą himalajską, prażonej kukurydzy o smaku barbecue oraz orzechów w chrupiącej skorupce.
Nowa marka i jej produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem. Moreso doceniono nie tylko za wyjątkowy smak, ale również nowoczesne i przyciągające uwagę opakowania.
Pierwszy raz odwiedzający mogli również zobaczyć inne nowości produktowe ROS-SWEET m.in kostki z suszonych moreli, daktyli i śliwek.
Targi Anuga to największa impreza wystawiennicza branży spożywczej w Europie organizowana co dwa lata. W tegorocznej edycji udział wzięło ponad 7 400 firm z 107 krajów. Anuga 2017 przyciągnęła blisko 165 000 zwiedzających z 198 krajów.